روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

971114

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ
روزهایی که گذشت خیلی روزای سختی بود.رفتم دانشگاه و بعله.....
اوضاع خراب تر از چیزی بود که فکر می کردم.کاهش سنوات تقریبا ممکن نیست.شهریه هم حدود 10 شد!!!با چنگ و دندان به دنبال کاهش شهریه راه افتادم!کلی نامه نگاری و آه و نالع!
سه شنبه زود کارت زدم و رفتم...تا غروب دانشگاه بودم.حالم خیلی بد بود!چهارشنبههم دیراومدم سرکار.10:33رسیدم و کارت نزدم.امیدوارم بشه کاریش کرد!
برای مراسم دوباره اسم منو دادن و همکاران حسود در شرف انفجارند....
با نبی این چند روز رو پیاده روی میرم.وزنم در حال نوسانه!به 811 رسیده بود ولی با پرخوری های اخیر به 818رسیده!
با خنجری حرف نمی زنم.دیروز رفته برام یه پاکت گل یخ آورده!
عل ه اومده و داره میره رو مخم!
برای تولدش کاری نکردم...البته سه تا جغدی بامزه دیدم که کمی گرونه!شاید همونو براش بخرم!
بسیاااااررررر جسمی و روحی خسته ام.حتی چند روزه حموم نرفتم!دیگه ببین چه هپلی شدم من!
همکارا همه با هم بدند!زیرآب همو می زنن ولی در ظاهر ...
برنامه مسافرت هی کنسل میشه هی شکوفا میشه.هتل ها هم دیگه جا ندارن.
واقعا نمی دونم قراره چی پیش بیاد...

  • ۹۷/۱۱/۱۴