روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

980320

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ق.ظ
از دیروز همش ملعون رو حس می کردم.....
صبح سر خیابون اد...یه ال 90 سفید پلاک دولتی دیدم.یه لحظه قلبم ریخت.گفتم خودشه.انقدر هول شدم پلاکش رو ندیدم.نگاه کردم داخلش کسی نبود.اومدم جلوی در16...دقیقا رودررو شدیم.من صورتم رو سمت راست کردم.چیزی که ازش یادمه حلقه اشه که کاملا مشخص بود.یه پیراهن سماقی پوشیده بود و شلوار مشکی.مثل همیشه!کیف رو دوشی لپ تاپی قهوه ای داشت.تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که انگشتم رو جای حلقه فشار بدم که نفهمه حلقه دارم یا نه!آفتابگیر روی صورتم انقدر پایین بود که نفهمیدم نگاه کرد یا نه!البته شنیدم یه سلام ..س ...مانند داد!فکر می کردم به نگهبان بوده ولی الان که فکر می کنم به من بود!!!!!!!!!!!!
چطوری خودمو تا کارت زنی رسوندم خدا میدونه.تقریبا 4 دست و پا.الانم سرجام نشستم و یه جورایی سر شدم.حتی حال تکون خوردن هم ندارم!
نفسم به زور درمیاد.یه حس عجیبه.خشم...نفرت....انزجار ...تنفر و کنا رهمه اینا یه دوست داشتن ملو
البته نمیشه گفت دوست داشتن.در واقع خشم بهش می چربه و انزجار
اون جز یه حیوون کثیف چیزی نبود.حیوونی که زندگی و آینده منو تباه کرد.امیدوارم بمیرهههههههههههههه همین امروز
از شدت چاقی عین خرس شده بود و موهاش جوگندمی بود.من چطوری عاشق این شیطان کوتوله بودم!!!!
برای امروزم کلی برنامه دارم!
****نهایتا به این نتیجه رسیدم که یه دوست خیالی و فرضی برای خودم بذارم و باهاش حرف بزنم.گزار شکار بدم و با هم برنامه ریزی کنیم.امیدوارم دیونه نشم سرآخر!
دیروز کلی برنامه گذاشته بودم ولی خنجری همه رو به باد فنا داد.به جای 530 می دونی کی رسیدم؟730.تو مسیر هم بوشار لینای بزرگ و بستنی و سیب زمینی زاپاتا داد بهم ................یعنی کلا رژیمم رفت هوا  نیم کیلووووووووو چاق شدم.من که کلی خون جگر خورده بودم برای گرم به گرمش همه اش رفت هوا!
بعدم که با مامان و بابا رفتیم خرید .تا بیایم شد حدود 9 و بعدشم اویکو....
دیگه چشمام بسته بود...تازشمممم یه اسنیکر و تیتاپ شکلاتی هم خوردم و در نتیجه نیم کیلووووووووووووووووووووو چاق شدم صبح!
**************اینجا به خودم قول می دم دیگه اول خودم!!!!هیچ کسی و هیچ چیزی نباید برام مهم باشه.اول کارها و برنامه های خودم.چقدر به خاطر دیگران عقب بیوفتم...بسه ...واقعا بسه!
*نمی دونم چه رازی هست که تا میرم سراغ پایان نامه سر  و کله شیطان کوتوله پیدا میشده.حالا رسمی یا غیر رسمی .
خدایا خودت منو در پناه خودت حفظ بفرما!
اعوذباالله من شیطان رجیم....
خب برم به کارای امروز برسم که الان یه روزعقبم!
کلا با اینکه بلاگفا یه بار بهم خیانت کرد و خاطرات مهمترین روزای زندگیم رو پاک کد  ولی بازم دوسش دارم!محیطش خیلی بهتر از اینجا بود.شایددد دوباره برگشتم!
  • ۹۸/۰۳/۲۰