روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

980401

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱ ق.ظ
سلام بر تابستون!فصل گرما ....
از امروز می خوام به خودم قول بدم که بشم یه دخمل خوب!اصلا طوری که حسابی به خودم افتخار کنم!
رژیمم رو می خوام دوباره شروع کنم.دیشب بابا یه دفترچه پیدا کرده بود که  وزن من 71کیلو بود..........................مگه میشه؟!!!!
الان 8 کیلو چاق تر شدما!!!
برنامه پ.ن به شدت عقبه و اصلا تایمی برای جبران ندارم!
جلوم یه دختر عینکی منگل نشسته و داره تند تند فهرست منابع پ.ن اش رو تکمیل می کنه!
کاری که من باید 4 ماه پیش شروع می کردم.
از صبح هر چی به اون خراب شده زنگ زدم کسی گوشی رو برنداشت.احتمالا تو این هفته باید برم و یه سری به اونجا بزنم.
امروز نوبت لیزر دست دارم و در نتیجه کلی وقتم میره!
گاهی اوقات وقتی یادم میوفته چقدر عقب هستم از کارام کلا میرم رو ویبره...
دیشب یه موی سفید تو ابروم پیدا کردم البته تقریبا وسط هاست...و این نشانه ای است بر اینکه پیر شدم...
تازه کشف دیگری هم کردم .مقادیر کثیری آنژیوم روی سینه ام ظاهر شده . بعد کلی بررسی به این نتیجه رسیدم که هورمونیه.احتمالا اثر قرص های اون دکتر خنگ بی سواده!باید عوضش کنم.
البته نوشته شده نوع تغذیه هم تاثیر داره در ماه اخیر من حداقل روزی یه بسته پفک و پفیلا خوردمو صدالبته الان چربی خونم رسیده به 400و کبدم هم شرایط خوبی نداره ولی همه چیزو درست میکنم...
باید دوباره پیاده روی هم بذارم تو برنامه .از تایم کم شروع می کنم تا دیگه فیکس بشه
خب برم سراغ برنامه ریزی امروز....
خدایا مثل همیشه دستای ملتمس گونه ام! به سویت دراز استتتتت.کمکم کن



  • ۹۸/۰۴/۰۱