روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

980229

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۳ ب.ظ
هفته قبل رفتم دانشگاه.کلی اعصابم به هم ریخت .معاون پژوهشی گیر داده بود به مشاور و می گفت باید رضایت اونم باشه.بحث شهریه هم بود........کمیته تخفیف شهریه و .....خلاصه روانی شدم تا برگشتم.فرداش دوباره زنگ زدن خونه!!!و گفتن مشاور صنعتی رو حذف کن
دیگه ازسه شنبه قبل تا الان در حال خودکشی ام!
دکتر نظا امروز اس داد کهه برام دو تا راهنما و یه صنعتی گذاشته!نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت.......
فردا باید برم پیگیری کارها!ضمنا یه بخشنامه جدید هم اومده برای بخشودگی وقفه ها .که نمی دونم شامل من میشه یا نه!اگه بشه که دیگه عالیه
بهمون سه تا بوته کاهو دادن همقد خودم...چطوری ببرم نمی دونم.
بابا امروز می خواد بیادپیش ماور تغذیه.چطوری خنجرو بپیچونم نمی دونم!
پیش صراف هم رفتم میگه چرا آهنت نمیاد بالا.کلی قرص های قوی خوردم ولی فایده نداشت.دوباره اومدیم رو قرص های آشغال ایرانی...
چقدر دلم می خواست مثل این دانشجوهای دختری که یه پسر کنارشونه و بهشون کمک می کنه یکی هم کنار من بود و بهم کمک می کرد ولی افسوس که کسی نیست....
توی ملعون آشغالی که فط دست و پامو کشیدی و نگه داشتی تا جلو نرم
بعد تو هم که دیگه کسی نبود....
برنامه هام به شدت قاطی شده
پایان امه هم که همچنان دارم درجا می زنم و فصل یکم رو هواست...
برم یه دو ربزنم و بیام سریع کار هامو جمع و جور کنم
راستی دکتر ر خیلی مهربون شده بود.اصولا وقتی مهربونه یعنی یه دسته گلی آب داده.خدا به خیر برسونه.دیگه طاقت شنیدن خبر بد ندارم....
  • ۹۸/۰۲/۲۹