روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

8

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۱ ق.ظ

83***
هشت مقدس!
خب!امروز دوشنبه 20خرداد 98هست .چه هماهنگی قشنگی...
با نام و یاد خدای بزرگ و مهربون میریم که برگ جدیدی از زندگیمون رو ورق بزنیم...
برای امروز برنامه ریزی کردم که:
-هرچی برگه کوچیک دارم واردhandyبکنم .و کلا برگه های handyتموم بشه...اگه وقت شد یه نگاه به کتاب وزیری بکنم و اونم وارد کنم.چون تا فردا باید وزیری تموم بشه...
-از این طرف هم باید فصل 1 رو یه بررسی کلی بکنم و از نظر word کاملا آماده کنم.اگه وقت شد با قوانین دانشگاه هم یه انطباقی بدم....
پس امروز اول میرم سراغ handy تا قبل ظهر و کلا جمع  و جورش می کنم و بعد کتاب وزیری رو هم شروع می کنم.
بعد از ظهر میرم سراغ فصل 1 و جمع  و جورش می کنم...
***امیدوارم موفق بشم...چیزی نمونده
*10شهریور شروع سال 1441قمریه.سال قشنگیه!قبول داری؟!
خب روز دفاع رو می ذاریم اون موقع.پس باید کارهامو تا قبلش تموم کنم که بتونم تکلیف دکترا رو هم مشخص کنم.
یه روز شمار با شمارش معکوس میذارم کنار هر پستم.هم تلنگر باشه و هم یادآور روز شیرین دفاع!
بسم الله....
-----------------------------------------------
ساعت 12 و تا الان کلی مقاله مرتبط یافتم و پرینت گرفتم و موضوع مقاله ثبت کردم و صدالبته هیچ کدوم از اینا جزو برنامه کاری امروز نیست!
ساعت 1612 فقط رسیدم یه دور خوب handy رو بخونم.دلم میخواست یه کم برگه هارو نگاه کنم ولی مامان منتظره منه و باید زود برم....امیدوارم شب بتونم یه کارایی بکنم
  • ۹۸/۰۳/۲۰