روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

970721

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ
سلام
خیلی مصمم و جدی برنامه جدیدی رو شروع کردم.امروز صبح رفتم پیاده روی و بعدشم صبونه خوردم.الان دارم می ترکم.پیری خیلی دلش می خواد این روزا همدیگرو ببینیم ولی خب غیرممکنه!دیشب خنجری هم اصرار کرد امروز بریم بستنی ولی فکر نکنم که بشه.
خواهری سه شنبه رفته بود گرجستان که دیشب حدود 2 برگشت....
قراره دامادی بره بلاد کفر و در نتیجه خواهری امروز میاد خونمون!
رضاز که از شدت شعف دکترا دیگه رسما نمیاد و من اپموندم و یه دنیا کار....
کشف جالبی هم کردم.جمعه تبخال داشتم ولی با یه کمی مکمل و دی 3 که خوردم خیلی بهتر شده و به جای تورم سیر بهبود رو داره طی میکنه!
تا الان خیلی خلوته و فقط صبح یه کلاس بود.بریم ببینیم امروز چه خبره...
راستی هنوز با رقی قهرم .البته از دوشنبه عصر و سرکلاس رقص.سه شنبه یه اقدامی کرد ولی خیلی بهش توجه نکردم.
*خیلی اتفاقی موسسه آریا کوشا رو یافتم برای ادامه تحصیل در استونی با فاند و کلی شرایط جالب!
می تونه گزینه خوبی باشه.البته انشاالله بعد از....
دانشگاه آزاد دکترا رو باز کرده دوباره!یعنی شانسم محفوظه هنوز!
تنهایی چقدر خوبه!رفتم خرید هفته ام رو انجام دادم بدون رقی و بسیار هم خوب بود!
  • ۹۷/۰۷/۲۱