روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

970707

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۶ ب.ظ

7777 موهامو تیفوسی زدم!همون سال مامان بزرگ فوت کرد و همون سال....

بگذریم....

روز خاصیه برام!

امروز به سلامتی کامپیوتر اومد تو آز و فردا علو میاد که راه اندازی کنه!به طرز ناباورانه ای راس 330 رحیم زنگ زد و آمار کامپیوتر رو گرفت .منم بلبل زبانی کردم و گزارش دادم!

اونم ظاهرا خوشحال شد!

طبقه اول کمد مرتب شد.کاری که 3 ساعت وقت گرفت....

فردااگه برسم طبقه دوم رو شروع میکنم!

خسته شدممممممممممم .مردک رضا!خیلی فخر می فروشه.یکی نیست بگه احمق چیزی که تو الان بهش رسیدی من سال 92 رسیده بودم.خنگگگگگگگگگگگ

اصلا نرسیدم روی پایان نامه کار کنم!

پیاده روی نرفتم و لی رژیمم حفظ شده!

باید سریعتر برم خونه که واسه فردا جون داشته باشم!

ته دلم خیلی غمگینم...

راستی خنجری رفته دنبال کارای مدرسه اش و احتمالا فردا درست میشه....

  • ۹۷/۰۷/۰۷