روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

970701

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ

امروز صبح خیلی زود از خونه زدم بیرون.مثل دیروز یعنی حدود 620.7 رسیدم سرکار.البته دستگاهمشکل داشت و 7:09 کارتم خورد.رورو با کلی تاخیر حدود 740 رسید.رفتیم املت.همون املت مشهور بود و البته عالییییییییییییییی.رورو دستش بند بود و من پول دادم.شد 12 دوتاش.خیلی چسبید با نون بربری تازههههههه.

ساعت 8 فرشته جون کلاس داشت که البته چون من 815 رسیدم کلید نبود و بهی در رو براش باز کرد!

بعد هم دلم سوخت به خنجری که دیشب تو ماشین خفته بود گفتم که بره و املت بخوره!ولی محل خودمون که نه!اکتشاف قبلی!عکسشو هم داد!

بعد هم شیری او.مد و کلی در وصف کانادا حرف زد و منو ترغیب کرد که کانادا یا آلمان برم!با توجه به حرفای دیشب خواهری برای کانادا رفتنش شاید گزینه خوبی باشه برام!

فعلا درگیر نرم افزارم....

تا الان خداروشکر اوضاع خوبه!

میخواستم برم خرید رورو اومد.با هم رفتیم خرید و 117 تومن خرید کردم!البته خریدمن 75 بود که خانومه اصرار کرد با هم حساب کنید ماشین برنده بشید!

خنده داره اگه برنده بشم!

حساب رورو364994 ریال! شده!

هنوز که ساعت 143 هست ناهار نخوردم.تقریبا سیرم!

برای خنجر نبات و شکلات صبحانه خریدم....

  • ۹۷/۰۷/۰۱