روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

970626

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ
دیروز موقع رفتن اون دختره بی شعور طاووسی رفت رو اعصابم!احمق بلند نمیشد بره .از اون طرف مامان و بابا منتظر بودن!دو نفر دیگه هم شاهد ماجرا بودن!بعد دعوای شدید رفتم پیش رحیم که با بهی و یکی دیگه جلسه داشت.فکر کردم باز دختره میره اونجا!توی راهرو هم نبود.
خلاصه سرموقع به مامان و بابا رسیدم.خریدهارو انجام دادیم و 6 رسیدیم خونه!تا 8 بیهوش بودم بعد میوه خوردم و سریال و دوش.اعصابم هم خورده خورددددددددددددد
ساعت 11 خوابیدم ولی تا صبح هر نیم ساعت بیدار میشدم.فکر می کردم خواب موندم!736رسیدم سرکار.قربانی رو دیدم و تبریک گفتم!
تا الان که830هست صبونه خوردم و ایمیل هارو دیدم و باید برم سراغ کارها!!!
خدایا خودت امروز رو به خیر کن...
دخترک تا الان نیومده.دوستش حق رو به من داد ولی اینا دلیل نمیشه که...
رضاض دیروز رفت ثبت نام.بهش پیش نیاز دادن و زبان.کلا هم شده 9 تومن!که لیشون 30%تخفیف دارن.صبح هم با رحیم حرف زده و اونم کلی بهبه و چه جه کرده و گفته تنهامون نذار...
ازغصه دارم منفجر میشم....
رورور برام ظرف لاک آورد!

  • ۹۷/۰۶/۲۶