روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

13970416

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳ ق.ظ
هرچند هنوز جمعه 15 تیرهست و ساعت 12:45 ...ولی رسما وارد 16 شدیم.
اعلام شده که ساعت کار ادارات در تهران از 6 صبح باشه .تا الان وضعیت ما معلوم نیست..البته ما که شنبه تعطیلیممم...
دیشب ساعت 1203 ملعون با اون شماره به 912  من یه اس خالی داد.مثلا می خواست بگه تولدمه...حواست هست؟!
تقریبا از شنبه فهمیدیم بیات دخترش عقد کرده و موذی تا الان به ما نگفته بود!
فیروزه سه نبه اومد برای اون دختر خنگ بی چاره راهنمایی کنه منم گوشام تیز شد .دیدم چیزای خوبی داره میگه.خلاصه صداش کردم و یه سری راهکار خوب بهم داد.
برای مامان 11 مرداد نوبت رام گرفتم.امیدوارم زودتر جای خالی پیدا بشه.اوضاع خونه خیلی خرابه.بابا بازم غذا نمی خوره و خیلی قاطیه.مامان هم همش حرف می زنه و عین بچه های دو ساله مدامممممممم سوال می کنهواین چیه؟چطوری می تونم این کارو بکنم؟چرا این جوریه؟و دایما توی اتاق منه!تمام کرم هاشو چیده رو میزتوالت من .وقت و بی وقت میاد روی تخت من می خوابه.اعصابمو به هم ریخته.بهش میگم حریم خصوصی منو رعایت کنید ولی کو گوش شنوا!تازه جدیا هم تمام تلفن هاشوو میاد اتاق من می زنه و با صدای بلند صحبت می کنه.کلا از وضع موجود خسته شدم خیلی.نه اجازه میدن با کسی باشم و بیرون برم نه آرامش داخل خونه رو برام فراهم می کنن...
خیلی خسته ام.....
  • ۹۷/۰۴/۱۶