روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

960530n

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ق.ظ

امروز تنهام.نبی به خاطر عمل چشم مادرش نیومده و شمش هم ...!مثلا دخترش!مهلا شماله و زنیکه نحس هم بالا عین مار چنبره زده!

ملعون امروز صبح نیومده بود ولی دیروز که مخصوصا دیر رفتم تا 430 منتظر بود!رسیدم خونه خیلی خسته و سردرگم بودم انگار انرژیم تموم شده بود و عملا به هیچ کار مفیدی نرسیدم!

جمع حکم مراقبتم رو ثبت می کنم که یادم نره=======>6 مورد بود!

رفتم کاغذ کادو خریدم 500!باور نکردنی.برای پسر نبی کادو کردم و پکیج رو بهش دادم.یه تیشرت و دو تا چوب شور و یه آدامس و یه جاسوییچی موشکی .پاستیل رو برگردوند!!

از اون مغازه مشهور هم!نیم کیلو گردو خریدم از قرار یلویی75!و یه شیشه عسل اعلای آویشن 15 تومن البته کوچولو!یه عسل ویژه هم داشت 60 تومن!

کلا کیفم خالی شد و برگشتم!نبی که خیلی خوشحال شد!

قراره 12 با رورو بریم ولگردی.کلی حلزون هم اومدن نشستن اینجا!نمیدونم باهاشون چی کنم!


  • ۹۶/۰۵/۳۰