روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

960521

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ
خب....
از این روزام بگم  کهه اصلا در حال و روز خوبی نیستم....
خیلی بد و نابود....
-هفته پیش شنبه پ شدم و الان دیگه تقریبا تمومه...
-ورزش و رژیم کاملا متوقفه و وزننم رو 75-76 فیکس شده
-امروز رفتم دندونم رو گرفتم!!!یکشنبه قبل تراشش داد و امروز آماده شد.تقریبا میشه گفت عالی و اصلا قابل تشحیص نیست.نه مامان نه بابا و نه خودم!اصلا نمی تونیم بگیم کدومه.هرچند الان فکم کج شده و احساس سنگینی و بدی در اون قسمت دارم.دندون 4 سمت چپ بالا.این بار 900 گرفت!گفت شب می تونم شام بخورم و از همون لحظه هم آب.خواهری محترم هم کلی کنجکاوی فرمودن که سردربیارن ولی مقاومت کردم و بهش نگفتم....
-پایان نامه کاملا متوقفه....
-دیروز با خواهری اینا رفتیم شان در من    وو خیلی خوش گذشت .حدود 350 و بعدشم کلی قهوه و کیک خوردیم و کارت باشگاه هم به اسم خواهری و مامان پر شد.شام هم به زور موندن و البته نوبت مامان بود ولی من آنلاین از جو خرید کردم.خودم همبرگر خوردم که اصلا خوشمزه نببود.
-با مامان دعوام شدواز اون مدل بدها شده و میره رو اعصاب.از ظهر ناهار نخورده بودم.1000 تا چیز گفت که سرطان میگیری و ....من بیچاره ناهار یه لیوان شیرکاکایو خوردم فقط.کاملا حس بی جونی دارم...و مادرم درک نمی کنه.آخه چرا؟؟؟؟؟
-اتاقم کثیف...تمام برنامه هام قاطی....دانشگاه هیچی ...دکترا هیچی....
-تنها کار مفیدم رسیدکی به خودم بود که کاملا تمیز و مرتبم!
- 5 شنبه مامان با دوستاش رفتن دورهمی 55 تومنی .خیلی هم بهشون خوش گذشت .منم از فرصت استفاده کردم  و با عل قرار گذاشتم.رفتیم جی همیشگی .برام یه جعبه گز آورد.هموم عقیق مشهور....منم داشتم از گشنگی می مردم.از پرپروک سفارش دادم.اونم دیر رفت بگیره و اونا هم رو شماره بابا زنگ زدن.شانس آوردم پایین بود.البته بعداا پرسید شماره کجاست که من اصن به روی خودم نیاوردم
-در حس گیجی ممتد به سر می برم....
-راستی برای ابروهام با مامان رفتیم پیش آتنا.25 گرفت ولی مدل ابروهام کاملا پهن و بانمک شد...از شر نوشین راحت شدم!
-دیگه فعلا همین.......................


  • ۹۶/۰۵/۲۱