روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

960226

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ
سلام!
اول یه گله!!!
ای کسی که با فیلتر شکن می آیی و بیشتر از خود من به وبلاگم سر می زنی.....بسه!باور کن من اینجا فقط روزمرگی های خودمو می نویسم چیز جالبی برات ندارم.اینارو می نویسم چون برای خودم جالبه .نه توش وقایع مهیج هست نه نکته عبرت آموز.انقدر که شما منو رصد می کنی خدا رصد نمی کنه!اینطوری روزی چندین بار سرک می کشی حس میکنم منو میشناسی ...بعد ممکنه دچار حس ناامنی بشم و بعد دوباره کوچ کنم یه جای دیگه....بی خیال شو لدفا!!
و اما درد های خودمم....
دکتر ش!گفت مامان باید 3 هفته استراحت مطلق داشته باشه و بغدش تو هفته 4 هم پیاده روی درون منرلی رو شروع کنه!
تو این مدت من خیلی مرخصی گرفتم.تقریبا هفته اول  پیش مامان بودم.دامادی هفته دوم رفته بود اطریش و خواهری چند روزی پیش ما بود...واقعا نفسی کشیدم.الان تو هفته سوم هستیم.حالم اصلا خوب نیست.به شدت پ هستم...دیشب دلم خواست با مهد حرف بزنم وسفره دلم رو باز کنم.احساس می کنم روحی شدیدا داغون شدم.مامان هم خسته شده و همش اعتراض می کنه و اینم اعصابم رو داغون می کنه.از طرفی نمی دونم جریان دکترا به کجا می رسه.تردید برسر لاهیجان یا علوم تحقیقات...فشار پایان نامه....ترس از مصاحبه...توصیه نامه....مقاله همایش...وضعیت مامان و....گاهی واقعا نفس کم میارم.ع همچنان کنارمه ولی طفلکی از همه دردای من خبر نداره که!تازه در طی دوهفته گذشته پاهام و به ویژه انگشت شست پام دچار بی حسی و مورموری بود که با پ شدن بهتر شد!
دیروز برای برنامه امروز متن سخنرانی آماده کردم و فرستادم.اسامی رو هم تایپ گردم و فرستادم.دیشب به مهی گفتم که امروز نخواهم اومد و اونم جالا هر چند ظاهری گفت مامان مهمتره.امیدوارم کسی برام فتنه نکنه.
فردا انشاالله می رم سرکار.از شدت چاقی هیچ مانتویی تنم نمیره

-خیلی اتفاقی دفترچه آبی یادداشتم رو پیدا کردم که توش آدرس ایمیل فاطمه و یاسمن بود.سرچ کردم از فاطمه ردی نبود ولی یاسی کارشناس امور بین الملل سازمانشون شده و با سه نفر هم اتاقه!دلم می خواد دوبره با دوستام باشم.....
-الان مامان جیغغغغغغغغغغغ زدددد ببین ....نماینده شورای شهر شده!و من در شگفت و حیرت فرورفتم که چگونه چنین آدم عجیبی می تونه تایید صلاحیت بشه!و به عقیده من عمرا رای بیاره.انقدر ریز هست که به جز مادرش و بستگانش کسی بهش رای نمی ده ولی چنان تبلیغات گسترده ای رو شروع کرده که....خوشم میاد از این آدم های با اعتماد به نفس که همه جا حضور دارن و هیچ سنگری رو خالی نمیذارن!!!
از بچه هیچ خبری نیست .هیچ جا عکسی چاپ نشده.باید سریع این کارارو جمع کنم وبرم خرید....

  • ۹۶/۰۲/۲۶