روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

960209

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ
عین خواب می مونه.هرکاری کردم تذاشتن من برم.شام اصلا نتونستم بخوررم.شاید دو ق برنج و 1 ق خورشت.اصلا گلوم قفله.تصور مامان با اون همه درد.....
خدایا تنها حامی و پشت و پناهم مادرمهههه
کمک کن کارش به عمل نرسه.من دیگه طاقتشو ندارممممممممممممممممممم
معجزه کن
برای تو که کاری نداره
فال تاروتم:
با رها کردن خشم و خودخواهی خود خشونت و تنفر دیگران را پشت سر می گذارید، فقدان آرامش در زندگی شما، سعی کنید همیشه بدون خشم و حسادت تصمیم بگیرید وعده و امید به شما داده شده که اگر با هوشیاری و آگاهی با آن برخورد کنید. به نفع شماست سرنوشت شما تغییر و تحول پیدا می کند و خوشبختی به کامتان می رسد
امروز رضاز در کمال وقاحت بهم گفت رتیه ام 7 شده و می خوام علوم تحقیقات و تهران شمال هم انتخاب رشته کنم.یعنی اگه من هم برم اونجا چه شود.....
با توجه به وضع مامان انتخاب رشته کردم.چون از روزهای بعدی خبر ندارم.کلا شد 3 تا کد.3 تا ارومیه روزانه و 1 شبانه و 2 تا هم شیراز!!!
حالم خیلی بده و دستام یخه....
حس مردن دارم
  • ۹۶/۰۲/۰۹