روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

960128

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ق.ظ
سلام!
امروز نتایج دکترا اعلام می شه.مامان مثل هر سال و مثل همیشه دلش روشنه.....امسال دیگه مصی رو ندارم که اونم دلش روشن باشه!یادش به خیر اون سال اونم می گفت دلم روشنه تو قبول میشی و من بهش گفتم اگه قبول شدی برات یه پیرهن می خرم و خریدم....خیلی هم گرون...
اصلا دوست ندارم با خاطرات گذشته خودم رو ناراحت کنم!
صبح با رقی قرار داشتم.7:30 رفتیم یه املت زدیم!البته من به طرز حیرت آوری زودتر رسیدم و سفارش هم دادم.قیمتش فزونی یافته و 4 تومن شدده!ولی عجب خوشمزه استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.جالب تر اینکه من زودتر از رقی تموم کردم و پولش رو هم نگرفتم و قرار شد دفعه بعدی اون حساب کنه!
تا الان رو سایت سازمان سنجش نتایج نیومده و من همچنان منتظرم!
یه چای  و دو تا خرما هم خوردم و رسما در حال انفجارمممممم
رقی صبح رفته بود پارک و کلی پیاده روی کرده بود و حسابی آماده!قیافه اش هم البته بسیار به خانم دکتری میومد!!!آماده آماده جهت اعلام نتایجه!!!
ضمنا به طرز مشکوکی فهمیدم نبی رفته بود پیاده روی و دیدم که صادقانه گفت!نتیجه می گیریم حرفاشو می گه ولی در لفافه.خیلی اهل مخفی کاری نیست...ولی یاد گرفتم که دیگه به هیچ کسی اعتماد نکنم!هیچ کسی !
  • ۹۶/۰۱/۲۸