روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

7

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ

سلام

این اولین پست پایان نامه ای سال 96 هست!

از صبح زود در رختخواب وول خوردم و برای پایان نامه برنامه ریزی کردم....یادم افتاد که اطلاعاتی از محل مورد مطالعه ندارم.یادم افتاد مشاورم کلا پریده رفته.یادم افتاددددددددددددددد اووووووو چقده مشکل هست...

ولی یادم هم افتاد ممکنه دکترا مجاز به انتخاب رشته باشم.عار احمق دنبال هیات علمیه....دایی هنوز قدرت اعمال نفوذ داره....خودم کار تدریس رو دوست دارم....نبی می تونه یه مقاله isiبرام ردیف کنه....پوزه ملعون رو به خاک نزدم .....و قوز بالا قوز هم جریان رقی و روانشناسی....

و دیدم که چه بسیار گشاد از سال 94 برنامه ریزی کردم و اصلا هم بهش نرسیدم....

خیلی مصمم نشستم برای پایان نامه برای بار 1000 برنامه ریزی کردم!خوشم میاد بسیار پررو هستم

پست 7 هست و به فال نیک می گیرمش....

این بار باید خیلی انعطاف پذیر و قاطع باشه برنامه که بتونم انجامش بدم...

1- تا هفته بعدی (95/01/19)مرور پایان نامه های موجود و جمع بندی داده و سرچ موارد جدید از علوم تحقیقات یا دانشگاههای دیگه

2-تا 95/01/26 جمع بندی پایان نامه خودم فصل اول و دوم و اضافه کردن هرچیزی که مقدوره و مرتب کردن قایل عکس ها ودیتاهای موجود

3-شروع شناسایی دره عسلی .روزی دوساعت و آخر هفته ها 6 ساعت.هرهفته 22 ساعت و هر ساعت 10 عکس!753 عکس و 220 مقطع دارم!حدود 75 ساعت لازم  دارم .یعنی حداکثر 4 هفته .این مرحله باید تا 95/02/26 تموم بشه!

4-زاو که 3167 تا عکسه یعنی 316 ساعت لازمه حداکثر و میشه حداکثر تا 95/05/26 که انشاالله تموم میشه.

5-دیگه بعدش جمع بندی نهایی و انشاالله قبل مصاحبه دکترا دفاععععععع!


  • ۹۶/۰۱/۱۳