روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

960108

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

وزنم اومده رو 731!

تقریبا بعد از برگشت از دوبی اینطوری شد.البتهههههههههههه از بس این فرفر احمق حرصم میده همش خوردم و خوردم و خوردم....

ولی دیگه بسمه!

به اندازه کافی ضرر کردم...

با کرفس دارم پیش میرم.ورزشم رو هم تو این هفته شروع کردم ولی وسطش فاصله افتاد.دیگه به امید خدا می خوام مرتب برم جلو!مجبور شدم از اول اول شروع کنم چون خیلی فاصله افتاده بود و بدنم دیگه آمادگی نداشت.

به جای 2000 کالری الان رو 500 هستم ولی دارم میمیرم از گشنگی...

ضمنا دو ماه بود که پ نشده بودم .امروز نشانه های ضعیفی دیده شد!

فکر کنم دو کیلو کم کنم اگه بشه....

صورتم پر از جوش شده.دورلبم.رو گونه هام

دارم از امشب رازیانه می خوردم.پودر مخصوصم هم از فردا می خوردم

برم بخوابم که دیگه خیلی دیر شده...

باید 7 ساعت بخوابم

  • ۹۶/۰۱/۰۹