روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

950913

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ
دیشب خواب ملعون لعنتی رو دیدم.خواب دیدم کنار یه ماشین مونده و داره با خوشحالی به چپ وراست نگاه می کنه.بعد پرسیدم ازش این کارتون رو چطوری تموم کردید.گفت خودم همشو کردم....یه چیزی مثل ارتقا یا اتمام پروژه و پ ن بود....بعد من هی داشتم پیگیری می کردم و اون طفره می رفت.یه سری حرکات ورزشی از خودش اجرا می کرد و یه جوری اصلا منو محل نمیذاشت.مثل یه بلوار بود و وسط بلوار هم درخت کاری بود.سر جدول وسط بلوار ایستاده بود و اخراش حرکات تمرکزی یوگا انجام میداد.و اصلا محل من و سوالاتم نمی ذاشت.بعد یهو موبایلش زنگ زد و یه خانمی زنگ زد و مثل همیشه شروع کرد به مودب شدن و قربون صدقه رفتن و چاپلوسی برای اون خانم و فهمیدم کاراشو اون خانمه انجام داده...
در حالیک بهش فحش میدادم و ازش ناراحت بودم  دور شدم و باز به خودم لعنت فرستادم که چرا حرفاشو باور کردم....
  • ۹۵/۰۹/۱۳