روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

5

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ

الان هفته اول آبان تموم شد و من هنوزم کاری نکردم.دیگه از خودم خیلی خجالت میکشم.حتی دکتر هم خیال می کنه من دفاع کردم!!!فیروزه بیچاره هم هر بکشنبه منو می بینه و میگه چی کردی و باز من با شرمساری میگم هیچی....حداقل 200 تومن رو حقوقم اضافه میشه.حق مسئولیتم زیادتر میشه.اضافه کار و....فکر می کنم دیگه باید تنبلی رو کنار بذارم.از همه بدتر دارم در حق پدر و مادرم ظلم می کنم....خدایا بهم کمک کن!خودم هم تلاش می کنم...

وقتی به آدم های دور و برم نگاه میکنم از خودم خجالتت می کشم مگه من از این آدم ها چی کم دارم.شاید حتی از خیلی ها هم با هوش تر و تواناتر باشم.برام شناسایی چند تا نمونه و جمع بندی یه سری مطالب کاری نداره که!درسته کلی طوول کشیده...درسته خیلی بلاها تو این مدت سرم اومده ولی بالاخره چی؟؟؟باید تموم بشه.هرچتد الان یه صبر اومد!!ولی خدایا پناه می برم به تو و لاغیر!!!

امیدوارم تا هفته بعد کاری از پیش برده باشم!

بسم الله

  • ۹۵/۰۸/۰۷