روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

هدی ق

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

این محصولات رو دکتر پوست جدیدم داده.تقریبا از اول مهر استفاده کردم.خودش گفت سه ماه بعد مراجعه کنید.البته هنوز کرم شب و ضد لک و جمع کننده منافذ پوست رو استفاده نکردم!اونن ایورووشه قبلی تموم نمیشه که!

1-ضد آفتاب بهم sun sense tint spf50داده.قیمتش هم 57400 و محصول استرالیا.با اینکه کرم پودری هست ولی وقتی می زنم پوستم سفید میشه.البته نه خیلی زیاد.حد فاصلuriage gold spf 50و اون شبح سفید های قبلی.البته مامان معتقده رنگ پوستم حسابی سفید و قشنگ میشه ولی به نظر خودم یه کمی از رنگ واقعی روششن تره.پوشش دهی اوریاج رو بیشتر دوست داشتم!

7 آبان-یا بهش عادت کردم یا پوستم باهاش آدابته شده.بسیار خوشرنگه و خیلی بهم میاد!!!!لایک!

2-کرم روز jacques andrhrelقیمت 57400.کرم خوبیه.صبح ها قبل ضدآفتاب می زنم .برای پوست خشک من بسیار مناسبه و حسابی نرم  و لطیفش می کنه.البته بوی بسیاررگندی داره.یه چیزی شبیه گلاب بدبو!ولی اثرش عالیه و خیلی بهتر از مرطوب کننده هایی هست که قبلا استفاده می کردم.

3- قرص murad yuoth buildr که 120 عددیش رو 209 خریدم.به نظرم کارش عالیه.خط اخم ناپیدای منو کاملا محو کرده!روی جعبه نوشته روزی 4 تا.هدی گفت 2 تا.منم اگه یادم باشه هر دو روز یکی می خورم!در کل عالی!

جعبه اولی تموم شد و امروز که 7 آبانه رفتم سراغ جعبه دوم که 219 خریدم!

4-کرم ضد تیرگی که برای روی دستام داده .در دو نوع روز و شب .ترکیبی بود و ساج برام هر کدوم رو 10 تومن گرفت!کرم شب سفیده و روز زرده که روغن هم میندازه!خیلیییییییی اثر شگفت انگیزی نداره ولی به نظر میاد کمی البته فقط کمی تیرگی ها رو از بین برده برای آرنج هنوط از اون کرم فرانسوی قبلی استفاده میکنم!

7 آبان-احساس می کنم خیلی تاثیر داشته و دستام بسیار سفیدترشدن و تیرگی ها بالای 50٪محو شده!

5- قرص کلسیم کلترکسیه بسته 100 تایی رو خریدم 38 تومن.هنوز استفاده نکردم ولی خوب به نظر میاد!

6-قرص مولتی ویتامین multy daily از بس یگانه تعریف کرد رفتم خریدم.اونم بسته 100 تاییش شد 67 تومن!هنوز نخوردمش!

7-کرم دور چشم jacques andrhrelقیمت 57350.کرم خوبیه.از امشب که 7 آذر هست مس خوام شروع کنم.امیدوارم خوب باشه!

  • ۹۵/۰۷/۲۱