روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

950720

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

کلا شانس منم عین Katy Perry هستا!!!از موجودات مذکر زندگیم اصلاااااااااااا شانس نمیارم!همشون یه خنجر عمیق می زننو میرنننننن .البته خودم میرم!!!ولی خب چه فرقی می کنه.وقتی ادامه یه رابطه ضررش بیشتر از نفعش باشه همون بهتر که تموم بشه!

جالبه خودم دقیقا می فهمم کی داره یه اتفاقاتی میوفته ها!ولی جدی نمیگیرم تا اوضاع خراب بشه!!!به قول ملعون باید همیشه در اوج خداحافظی کنم!

به خودم از امروز قول میدم که دیگه عاشق!!!هیچ مردی نشم.اگه خیلیییییییییییی خوب بود فقط دوسش داشته باشم.نه بیشتر!عشق فقط مال خداست و پدر و مادر!و البته خواهر!این یگی رو هرچی هم بهم بدی کنه نمی تونم ازش بگذرم.واقعا عاشقشم!

بعد یه ماه دیگه خودمو جمع کردم و با قضیه مصی کنار اومدم!اصلا تکنیک بادکنک صورتی یادم رفته بوداااااااا!

از تمام زندگیم کلا عقب افتادم.تنها اتفاق مثبت و مهم کاهش وزنم بود که به 68 رسیدم و یه بار هم عل رو دیدم که کلی شگفت زده شد از وزنم.این چند روز اخیر که نزدیک پ هست دوباره پرخوریم شروع شده و به صورت کاذب!برژشتم رو 70.ولی دیگه به خودم قول میدم کهه جبران کنم.

به مدد خواهری!حلقه جادوییم پررید!البته الان یه جایی یادم افتاد که باید سرک بزنم!

بابا گچش رو باز کرده وخداروشکر بهتره.اتاق من مث جنگل شده.همه لباسام ولووووووو و در هم.خودم هم هپلی و باید برم حموم.با خواهری اندکی قهرم سر حلقه@راستی!روی روناک رو کم کردم وبا اکانت جدید بررسیش می کنم.با عل کمی قهرم و یه قرار الکی غیر جدی با عا رگذاشتم ولی اصلا فیکس نیست.

فیروزه هم دیروز منو دیددو دعوا کرد که چرا کارای پایان نامه رو انجام نمیدی .روزی فقط نیم ساعت وقت بذار!باید به حرفش گوش بدم.خیلی از زندگیم عقب افتادمممممممم

این نگارشات که تموم شد دوباره باز می گردم به زندگی عادیم!

  • ۹۵/۰۷/۲۰