روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

950625

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ

از اتفاقای مهم اینکه بنده به شدت سرما خوردم و دو روز نرفتم سرکار.الان بهترم ولی مامان از من گرفته.فردا قرار شاین بود که ظاهرا کنسله!چون خواهری هم الان پیام داد که اونا هم سرما خوردن!بابا همچنان پاش تو گچه!

من در آز جدید هستم و تلفن ندارم.شنبه پیاده روی راه انداختیم.یکشنبه مسابقه داریم  و دیگه هیچی!

الان به شدت گرسنه ام و دلم داره میره برای ژله موهیتویی که خریدمم و تو یخچاله!

دیگه اینکه ازهفته پیش پ شدم و هنوزم ادامه داره و کلی کلافه ام!

برم بخوابم که فردا کلیییییییییییییییییییییییی کار دارم..

کابلی هنوز برای خونش مشتری پیدا نشده و معلوم نیست آیا به خواهری میرسه یا نه!

مامان داره سرفه می کنه و نزدیک میشه.الان بیاد فکر می کنه نشستم با یکی دارم چت می کنم!و قطعا دعوام می کنه....

بهتره که برم بخوابم

امیدوارم هفته جدید هفته خوبی برام باشه!

راستی مدارک ارتقا رو به جلال دادم و کادوش رو هم که یه شمش و یه جعبه شکلات بود دادم..

مهریز هم نامه های تایید گزارش هامو امضا کرد و ...


  • ۹۵/۰۶/۲۶