روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

3

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ق.ظ

خیلی جالبه ..........درست بعد یک سال دوباره افتادم تو تب و تاب پایان نامه.با این تفاوت که 90٪ فرصت هامو از دست دادم.خسرو مرده...فاقد استادم...سجاد احمق هم پایان نامه ها و جزوات رو خواسته .درست همون وقتی که تصمیم گرفتم دوباره شروع کنم.گاهی فکر می کنم احمقانه است که جمعش کنم.گاه یهم میگم احمقانه است که ولش کنم.دلم برای بابا و مامان می سوزه.حسرت جلسه دفاع من مونده به دلشون...

به خودم قول دادم دیگه کاری نکنم که ناراحت بشن و موجبات خوشحالیشون رو فراهم کنم.بنابراین باید تمام تلاشمو بکنم و این /ایان نامه رو تموم کنم...

رفته بودم سرکشی وبلاگ فائزه..دیدم نوشته باید بریا سال بعد به طور جدی برنامه ریزی کنم!ترجمه و پایان نامه  و spssرو به عنوان منبع درآمد!!و برای تخصص هم درس بخونم!درست روش پامکین!این دختره رو هم مث خودش تربیت کرده!

خدا لعنت کنه اون ملعون کثیف رو که منو از زندگیم انداخت عقب.................

به امید خدا می خوام از همین فردا به طور جدی شروع کنم.تنها شانسم فیروز ه است.

خدایا منو ناامید نکن!

  • ۹۵/۰۶/۲۶