روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

1

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

کلا تخصص من  انتخاب اهداف بسیار بزرگتر از توانم و نرسیدن به اوناست!اینم آخرین نمونه اش!

دو تا هدف می زارم.البته اهدافم بسیار زیادههههه(عمل بینی-گواهینامه-پست مدیریتی-مقاله برای شهریور....)

1-وزن 70 کیلوگرم تا 25 تیر 95=====>تبلت

2-دفاع از پایان نامه تا 31مرداد95===>هر 10 امتیاز یه جایزه....جایزه اول کیف!
که قطعا به هیچ کدوم هم نرسیدم!
باید اهدافم ریز ریز باشه و اصلا و ابدا هم به کسی از اهدافم نگم!
از امروز دیگه نتیجه گرفتم جدول بندی و سیستم امتیاز دهی گلابتون برام تاثیر چندانی نداره.بیش از یکماهه که تو تمرین 3-4 موندم.بنابراین سیستم جدید تعیین هدف برای هر روز رو امتحان می کنم.فکر میکنم اینطوری بهتر جواب بده.بنابراین روی کاغذ باریکا !کل کارهای روزم رو می نویسم و بعد انجام تیک می زنم و بعدشم میریزمش دور!
الان تو اهدافم دوباره کاهش وزن رو می ذارم و پایان نامه!
با این تفاوت که حداکقر برای یه هفته برنامه میریزم!
بنابراین  اهداف من تا شنبه بعد:
1- وزن 72 کیلو
2-اتمام شناسایی نمونه های دره عسلی(البته الان رفتم دیدم اوهههه.دره عسلی همون زیاده هست و با یه هفته تموم نمشه.پس می ذارم حداقل 50 ٪ دره عسلی .البته تا 30 مرداد باید کلش تموم بشه!)
  • ۹۵/۰۵/۱۶