روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

950414

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

الان ماه رمضونه ...من تو اتاقم زیر کولرم!درحالیکه باید جای خ بیات باشم!اونم درمانش رو شروع کرده و مدتی قراراه نیاد سرکار.مهی رفته شمال و من با خیال راحت این پایینم!

امروز با مامان نوبت دکتر پوست داریم.الماسی.رژیم بدک نیست.من در کل 4/200کم کردم.ولی تو سایز تفاوت زیادی دیده نمیشه!لباس های سایز 42 تنم نمیره هنوز!

مانتوم کمی گشادتر شده ولی بازوهام چاقهههههههه!

علی دو روز پیش یهو بی خبرگفت می خواد برگرده.منم خیلی ناراحت شدم .چون قبلش گفته بود تا منو نبینه نمیره.دعوا کردم و دیگه جوابشو ندادم.اونم شنبه گفت می خواستم بیام دم خونتون.یکشنبه گفت کی تعطیل میشی و چون جواب ندادم شبش برگشت.الانم دیگه با هم حرف نمی زنیم!

جلالی بیچاره 200 تا راهکار در نظر گرفته برای پایان نامه ولی جواب نگرفتیم!امروزم م ب ظاهرا یه کارایی کرده ولی من که چیزی حس نمی کنم!

این دختره ملیکا از صبح اومده جلوی من نشسته و داره کار میکنه!حسودیم شد بهش!

یکی از بچه های دکترا هم که مربی هست تو پیام نور از حقوقش گفت با 10 سال سابقه که تقریبا مثل منه!خوش به حالش 12 واحد در هر ترم و 40 ساعت در هفته!تدریس خوبه ها!

راستی ناخواسته سیم کارت جدیدم افتتاح شد!اومدم از کیفم ناخن گیر بردارم دیدم سیم کارتم از قابش دراومده و از ترس گم شدن تو گوشی گذاشتمش!مبارکهههههههههههههههه

  • ۹۵/۰۴/۱۴