روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

950205

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

خب...

امروز احساس کردم حالم خوب نیست و نرفتم.عصر هم رفتم دکتر پناهی و دقیقا یه صفحه کامل برام دارو نوشت.تقریبا کلکسیونی از همه دارو ها!!!فشارم 9 رو 6 بود و گفت حتما سرم بزنم!فردا رو هم لازم دونست که استراحت کنم!امشب دلم خیلی برای مصی تنگ شده بود.یه سرچی کردم ولی خبر خاصی ازش نبود.بعد رسیدم به دانشگاهم!دیدم از 91 شهریه ندادم!این جوری که من می بینم باید 10 تا بدم تا تسویه کنم!یعنی برم یه فوق دیگه بخونم شهریه کمتره ها!بعد کلی گریستم دیگه!علی اینا تلفنشون قطعه.اومد تو نت ولی همش رو هوا پرید.

الان باید کتاب ...رو خلاصه کنم.امیدوارم بهم اجازه بدن تا سه شنبه تحویل بدم.وگرنه فردا صبح باید بدم مامان ببره!

جلی گیر داده که رازت رو بگو و قول داده از م ب فلفل مخصوص بگیره که کارام راه بیوفته و باز من شرمنده اش شدم که چرا براش کاری نکردم...

  • ۹۵/۰۲/۰۶