روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

941021

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ق.ظ

حال و هوای این روزهای من:

فردا مجمع داریم!

-مصی بی شعور منو بلاک کرده!!!اونم بعد اینکه بهش گفتم خبریه و اون گفت خدا کنه!!!!و من هم اندکی گیر دادم بهش!یعنی یه آدم انقدر بی شرف می تونه باشه؟!!!باورم نمیشه محتاج اون 180 تومن باشه!به خاطر اون بلاکم کرده؟!ابلهههههههههههه

-عار شماره محل کارمو پیدا کرد و تماس گرفت و صدالبته که من جواب ندادم!همش هم اصرار می کنه بیا همدیگرو ببینیم و دیشب هم ادعا می کرد که تو جادو وطلسم شدی!!!می گفت من سرکتاب می بینم و اینکاره ام!!!منم اصلا حرفاشو باور نکردمو و مسخره اش کردم!

-کارگزارش میکروسکوپ انشاالله امروز تموم میشه و جمع بندی می کنم و میرم سراغ یه برنامه دیگه!

-فاطی جون انگار تو امتحاناتشه و صبح مرخصی داشت .حاجی هم گفت کارشو من انجام بدم و سه تا کلاسو رفتم!

-فردا مجمعه و نمی دونم چی میشه.برام فرقی نداره که انتخاب بشم یانه!

- خواهری امروز می خواد بیاد و امیدوارم گلدی کالاهامو نفرستههههه و گرنه بدبخت میشم!


  • ۹۴/۱۰/۲۱