روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

941005

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ

 lالان نزدیک دوسه هفته از این تاریخ گذشته ولی چون مهمه باید ثبت بشه!

امروز صبح مامان عمل چشم داشت.قرار بود خواهری هم بیاد که شبش زنگ زد و گفت شدید سرما خورده!در نتیجه من و بابا با ماشین کلینیک رفتیم.مامان این دفعه راحت تر بود و کلا بدون اینکه بفهمیم چی شد عمل تموم شد.تازههههتو مانیتور هم نشونش دادن.بعدشم که قرار بود خواهری شنبه و یکشنبه مرخصی بگیره و من دوشنبه چهارشنبه که کلا گند زد به برنامه!!!

مجبور شدم عصری برم ماد و استعلاجی بگیرم!سه روز داد.البته لازم به ذکره که فشارم 8/6 و دمای بدنم 35 بود!با توجه به پریود بودنم چیز عجیبی نبود!دکتر گفت سرم ولی خب....

عین یه هفته به مامان رسیدم.پریود بودن به جای خوددددددددد،خرده فرمایشات مامان و ضعف و ناتوانی من هم دیگه....

یکشنبه هم از خونه آزمون دادم و یه سوال رو اشتباه زدم.نمره ام هم 96 شد.کل هفته اول من آشپزی کردم و بابا عذابم داد!!!!!!!!! رفتیم دکتر 5 شنبه و راضی بود 9/10 دید مامان بودو بعدش دیگه کلی اذیت کرد.هفته دوم هم اومدم سرکار.خواهری بعد دوهفته جمعه اومد و بهانه اش هم مریضی اش بود.یه قیمه بدمزه و ته چین و کیک درست کرد و اومد.

به نظرمن شوهرش خیلی خودش رو می گیره!!!

امروز هم که دوشنبه است هردو مرخصی هستن!!

شب ها هم تا خیلی دیروقت بیدارن!

بابا میگه دارن دکترا می خونن.

نم یدونم چه خبره ولی کلا مشکوکن!


  • ۹۴/۱۰/۲۱