روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

920929

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

حال و احوال این روزهای من!

-عار 5 شنبه گفت میام خونتون با پدر و مادرت آشنا میشم!مامان هم خشمگین شد و یه جورایی بداخلاقی.هم خوشحال بود و هم عصبی!منم دیدم اوضاع ناجوره از ترسم بهش گفتم چطوری به بابا بگم اونم تا الان داره فکر می کنه!!!احساسم این بود که خیلی جدی نگفت.هرچند گفت باور کن میام!!بعد هم گفت مامانش رفته شمال و پیمانکار داره خونشون رو می سازه و یه خونه براشون رهن کرده!دو سه روزهاومده تلگرام و اونجا باهم حرف می زنیم.

-دیشب به مصی گفتم چرا با من حرف نمی زنی .میگه :چه بگویم؟خاک بر سر بی شعورررررررر!بعد هم گفت سرش خیلی شلوغه و تا سال بعد که این ورودی ها فارغ التحصیل بشن در گیره .یا تا زمانی که یه نبروی کمکی بیاد!

-مامان امروز رفته دکتر و تاریخ عملش معلوم میشه!

-سلطان به مامان زنگ زد و آمار یکی رو می خواست .من رفتم کتابخونه مدیریت و براش یکی رو پیدا کردم که پایان امه م ینویسه.بهم گفت تو چر هنوز تموم نکردی.سریع جمعش کن  و برو دکترا!گفتم فاصله افتاده .میگه میشه.تو فقط بیا سریع بگو می خوام دفاع کنم!

-از گلدتگ یه عالمه چیز میز خریدم.قراره فردا بفرستن!

-امروز با بابا میرم آجیل بخرم!

-هوا به شدت آلوده است.سردرد دارمممممممممممم

  • ۹۴/۰۹/۲۸