روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940915

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ
کلا ریختم به هم از ناراحتی...
بیات صبح صدام کرد گفت دکتر سجاد فکرکنم ازت ناراحته.منو میگی چشمام 4 تاشد!گفت سرجریان میکروسکوپها ازت ناراحته!
نزدیک ظهر رفتم باهاش حرف زدم .دیدم بعلهههههههه.ناراحته!خاک تو سر تنبلش کنم.به من چه خب...
یه مشت الاغ....
بعدش ازش معذرت خواستم بلکه بفهمه.میگه نه اینکارو نکن.آخه دردش چیه ؟من که نفهمیدم...
ازکاهام بهش گفتم.میگه خیلی زیاده.حق داری...
لیست ها هنوز آماده نشده.خسته شدم!
دیروزآقای نایب اومده بود .کلی حرف زد ....
دوره بیماری های قلبی امروز شروع شده.باید برم کتابشو بخرم.دارم از کل همکارا می پرسم شاید کسی داشته باشه....
داشتم سرچ می کردم دیدم مصی با اون دانشجوی احمقش ف.س مقاله داده!!!!اعصابم ریهپخته به هم!
اون نقطه ضعفش مقاله و کاهای علمی و کیف میکنه یکی تو این زمینه ها فعالیت کنه×معیار سنجش آدم ها براش بر اساسا مقاله های علمی تولید شده هستش!
خدایا چرا بهم کمک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۹۴/۰۹/۱۵