روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940818

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ
کلی اتفاق افتاد این مدت!
اولا که رفتم پیش آقای عبود و دیدم می گه باید حتما کاندید بشی و رای میاری و این حرفا!بعد هم برای یه چیزی زنگ زدم کارگزینیو جلال گفت نامه رسمیت رو رد کردم حراستتتتتت!!!!
منم سکته.حالا کلی مونده ه.چه خبره؟گفت نامه زدم 6 ماه زودتر باید بفرستیم .دیگه مودب باش!
منم دیدم مجبورم با این دو تا جرثومه فساد آشتی کنم!هیچی دیگه نبی گفت مانتو جدید خریده مهی!منم الکی رفتم گفتم کو مانتوی جدیدت و با همم آشتی کردیم!
شنبه هم کاملا خودسرانه رفتم کلاس اروبیک ثبت نام کردم.همون فضا.همون مربی...بعد 10 سال!فکر کرد من دانشجو هستم و تخفیف داد.نمی دونم شاید هم شامل تخفیف می شدم.15 تومن برای 12 جلسه!روزهای زوج!
الان جلسه دوم هست و باید زود ی برم!
امروز رسیدم کمی رو پایان نامه کار کنم ولی هنوز رو رخساره ها مشکل دارم.باید تو خونه جمع و جورش کنم!
راستی امروز رفتم مسجد نماز خوندم!!!!
  • ۹۴/۰۸/۱۸