روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940805

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ

امروز کلا تنم به شدت درد می کنه و حس و حال هیچ کاری رو ندارم.به شدت خوردم و در حال انفجارم!تا الان که به پایان نامه دست نزدم....

مهرنوش ر اومد و کلی اخبار داد!مقاله isi فرستاده و در چند تا همایش هم مقاله هاش اکسپت شده.کلی حرصمو درآورد.عضو انجمن ز آمریکاست و برای بارسلونا مقاله داده....کلا رفته تو کار مقاله.فکر کنم مصی عاشق همچین آدم هاییه.احساس می کنم این کارا واسه من چیزی نیست ولی نمی دونم چرا نم یتونم کای از پیش ببرم.عین الاغ ها نشست و سپری شدن روزها رو دارم نظاره می کنم!

دختره نصف سن منو داره 20 تا مقاله داده!منخر در بهترین موقعیت قرار دارم ولی هیچ کاری نمی کنم.برای 1000 بار از همین الان دوباره تصمیم گرفتم با همیشه ام متفاوت باشم!

این وسط پ هم نشدهام و شده قوز بالاقوز.امیدوارم زودتر بشم و راحت شم!

دلم از پرخوری شدیدا درد میکنه.تو 40 دقیق باقیمونده می رم مطالع]!

  • ۹۴/۰۸/۰۵