روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940804

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ
اصلا رو پایان نامه نتونستم کاری کنم.اوضاع افتضاحه!
فقط با دکتر در مورد مرخصی ها صحبت کردم و قرار شد هر وقت می خوام برم.این که عالیه!!!
به زور برگه 4 تا صندلی رو امضا کردم و سندش به نام من خورد.اگه اون پسره احمق با من نبود حتما قضیه فنی و کارشناس مسئول رو باز می کردم ولی نشد!
بابا 445 اومد دنبالم و رفتیم ایوب.من رفتم خرید و 275 تومن!پول دو تا کیسه آجیل شد!بابا کارت داد ولی من که قبول نمی کردم!
بعدش هرچی گفتم غذا از بیرون بابا بحث کرونا رو کشید وسط و منم که دیگه داشتم از خستگی غش می کردم گفتم بریم خونه!بعد مجبور شدم تا ساعت 8 ماکارونی بپزم اونم بااعمال شاقه!!!بابا هم که دیگه دیونه باز ی درآورد و در خونه رو باز کرد و هود زد و پنجره ها....
یعنی رسما رفت رو اعصاب من!
بعد سریال هم از خستگی بیهوش شدم و خوابیدم...
ازمصی و عارف هیچ خبری نیست.البته مصی این روزها تقریبا دایما آن هست تو تلگرام!عجیبه.احتمال اینکه به خاطر من باشه 0 هست.احتمالا با دانشجوهای جدیدش خوشه!بره گم شه!اصلا لیاقت منو نداشت.اصلا...
احسا س می کنم دوباره باید برم بهشته.انگاری رشد کردن موهام مخصوصا تو گردن و چونه.
دوباره دارم چاق می شم .از بعد عمل مامان دو کیلو اضافه کردم.انقدر درگیرم که به پیاده روی هم نمی رسم.زندگیم خیلی در هم و داغون شده...باید ساماندهی کنم!

  • ۹۴/۰۸/۰۵