روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940804

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دیشب یه خواب وحشتناک دیدم.خواب دیدم یه خانم دکتری هست و آزمایش خون منو دیده و بهم میگه که دیگه خیلی زنده نیستم و بیماری حادی دارم.میگه سرطان دارم.می پرسم چقدر زنده می مونم.میگه خیلی زیاد نیست.فرصت خیلی کمی داری.منم خوشحال می شم و میگم خوب شد.دیگه از زندگی خسته شدم.بهتر که می میرم....

بعد بابا و خواهری نشسته بودن که بابا میگه یه کاری بکنم منم می گم دیگه من نیستم و این آخرین باره که دوتاشو ن با تعجب نگام می کنن و من میگم سرطان دارم.طفلکی بابا چشماش گرد شد و خیلی ناراحت شده بود.

بعد دوباره پیش دکتر بودم انگاری با خواهری که دکتر میگه کبدت داغون شده و از کبد چرب شروع شد .

هرچی میگم من اصلا کبد چرب ندارم میگه تو آزمایش ها مشخص نبوده.الانم کل بدنتداغونه و فرصت زیادی نداری....

و درست لحظه ای که برگه آزمایش رو میگیرم که نگاش کنم می بینم دارم تکون می خورم !!!مامان بیدارم کد که پاشووووو.دیرت شده!!!تو چرا دیشب تا صبح با حوله خوابیدی!!!!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم که خوابم تعبیر نشه هرگز.

  • ۹۴/۰۸/۰۴