روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940727

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مصی از شنبه اومده و رفته برای کلاسش.شنبه ساعت 4 با هم قرار گذاشتیم و تا میدون با من اوم.بعد هم رفتیم پارک خودمون.کلا هیچ حرف مفیدی نزد.کمی راجع به قالبگیری توضیح داد که دیدم روش خودم خیلی بهتره!!!!نهایت کارش هم این بود که دستم رو گرفت!که اونم انقدر یخ زده بود هیچی حس نکردم.10 بار هم طول و عرض پارک رو طی طریق کردیم!کلا هیچ حسی بهش نداشتم و اونم انگار اینگونه بود!بارون هم میومد.یه چتر خریده بود 30تومن که خواست به من بده تا خیس نشم و برم خونه.ولی قبول نکردم.فیش 180 تومنی آموزشگاه رو از من گرفت و رفت!اینجور که بوش میاد از پولم خبری نیست .البته پیشنهاد داد که برات کارت به کارت کنم.منم خانوم یکردم و گفتم حالاباشه بعد.اونم انگار جدی گرفته!!!

یکشنبه هیچ خبری ازش نشد.موقع رفتن بهش گفتم دارم میرم ولی اصلا به رو ش نیاورد.خونه که رفتم خیلی خسته و عصبانی بودم.بابا تمام پنجره هارو باز کرده بود و سوز میومد.یه عالمه بادمجون هم پوست کنده بودن.خلاصه تا 10شب بادمجون سرخ کردم و سوپ درست کردم.بعدش از خستگی  بیهوش شدم.ضمنا به یه کلاس تای چی زنگ زدم که نزدیک خونه هست و روزهای شنبه -چهارشنبه .هزینه اش هم 88 برای 8جلسه.همکلاسییم هم ظاهرا کودکان 12 ساله هستن!4 شنبه میرم سرو گوشی آب بدم!

امرو زهم که دوشنبه!تو راه تصمیم گرفتم همه کارهامو اتوماسیونی برای دکتر بنویسم که خودش وقت داد.قرارشد برای موس و مانیتور و کی بورد درخواست خرید بزنم.بقیه موارد هم خیلی خوب و با حوصله جواب داد.خوشم اومد!آخر وقت هم آقای گودرزی اومد وتا الان وقت منو برای میکروسکوپ ها گرفت.خودم  از شرکت قبلی خوشم میاد ولی انگار این قیمتش بهتره!

دو تا درخواست بزنم و برم.از این پسره بی شرف هم هیچ خبری نشده.خیلی کثافته.همه از من سوءاستفاده کرده بودن ،مونده بود این بز که اینم کرد!!!

خب حقمه.وقتی اون پایان نامه لعنتی رو تموم نمی کنم شرایط همی میشه دیگه!!!

گاهی وقتا فکر می کنم ازدواج واقعا بی خوده!

  • ۹۴/۰۷/۲۷