روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940628

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ
دیروز خواهری خونه ما بود.مامان ناهار قرمه و باقالی پخت و شام ماکارونی و سالاد مخصوصو من.در مورد خونه هم کلا برنامه شون نامشخصه!ولی انگار به سمت خرید خونه دارن پیش می رن.
از برنامه ام به شدت عقب هستم!در واقع فقط 10 صفحه خوندم.نمی دونم چطوری می خوام برسونم.
از امروز مانتو فرم پوشیدم و  یکی از بچه گفت خیلی لاغر شدم.
رفتم فروشگاه بملت و سه تا کلوچه و یه مینی کوکی و یه دستکش و یه رول دوتایی-کیسه فریزر و یه نسکافه گلد خریرم که شد 4 تومن.
دیروز خواهری کلی از نسکافه ن ایراد گرفت.حتی آقای دامادی هم گفت مال نسله یه چیز دیگه است.منم حرصم گرفت و امروز یه گلد کوچیک خریدم.9 تومن.مهی شناسنامه مهندس رو نشونم داد که متولد 36 بوده و خانمش 51.در 9 سالگی از کرده و  10 بچه اش به دنیا اومده!!!!
یعنی کاملا شگفت زده شدم.
آز پره و این جانواران نمیرن بیرون که من به کارام برسم.
خدایا کمککککککککککککککککک
*رفتم سالن و پرسیدم.روزهای زوج هم 4-5 و هم 5-6 داره.برای 12 جلسه شهریه من میشه 20!!!یعنی مفت ولی کلاسش خیلی شلوغه.امروز قرار شد برم یه نگاهی بندازم ببینم چطوره.

  • ۹۴/۰۶/۲۸