روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

گام اول

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

خب این سری مربوط به تمریات گیس گلابتو ن هست!
تو تمرین اول خواستی بنویسیم که:
1-چرا اونقدر که می خوام پول ندارم؟
خب یه درآمد ثابت که دارم ولی بیشترش داره هدر می ره.چون پایان نامه ا تموم نشده و هی باید تمدید کنم.ضمنا احتمالا برای رزرو دکترا هم باید کلی پول بدم.دیگه اینکه می تون از ترجمه و تدریس کلی پول در بیارم و حتی با ارائه مدرکم در آمدم بیشتر بشه ولی همش لنگ اون پایان نامه است....
2-نقش شما در کم پولی چه بوده؟
100% تقصیر خودم بوده .البته رییس بی شعورم اگه کارشناس مسئولیم رو تایید می کرد الان حقوقم بیشتر بود.ولی خب به خاطر مدرکم زبونم کوتاه بوده وگرنه محکم می رفتم دنبالش.
3-الان چه کا رکنم که اوضاع خوب بشه؟!
خب سریع پایان نامه رو تموم کنم که بتونم ترجمه و تدریس بگیرم.پیگیر کارشناس .م باشم و برای ارتقا مدرک جکع کنم!
4-آن کارها را انجام دهید!
چشم .از امروز تصمیم دارم به طور جدی برم دنبال پایان نامه!

  • ۹۴/۰۶/۲۴