روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940624

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ
تو این روزا اتفاق های زیادی افتاد.اول از همه اینکه باز بلاگفای لعنتی قاطی کرده و دیگه قابل اعتماد نیست.پس مجبورم بیام همین جا!با اینکه فضای بلاگفا رو بیشتر دوست دارم ولی چاره ای نیست دیگه!!!
پریروز نبی که دچار اسهال و استفراغ شدید شده بود غش کرد و اورژانس اومد و این حرفا...
دیروز نیومد ولی امروز اومده و برای مراسم باباش هم دعوتمون کرده!
خانم امیری در چند روز اخیر ظاهرا دوبار با دکتر کنع صحبت کرده!فکر کنم زنه اختلال حواس داره!یه بار گفت نظر دکتر مثبت بوده وامروز گفت من اسم تو رو نگفتم ولی اشاره کردم.معلوم نیست می خواد به کی این پست رو بده!از خدا خیلی خواهش کردم.یه جورایی حق منه!یه بار هم دعای معراج رو خوندم.این روزا هم جلو یدکتر همش رژه می رم و ابراز وجود می کنم!!!
خانم دکترسجاد امروز به مناسبت روز ازدواج شیرینی داد.منم خوردم دیگه!دانمارکی خوشمزه بود.
دیشب هم که یه خواب شگفت انگیز دیدم.خواب یدم جن وارد بدنم شد و یه قدرت اسرار آمیز یافتم.دردناک بود و ترسناک....
  • ۹۴/۰۶/۲۴