روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940325

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

جواب آزمایشم رو گرفتم. Tshخیلی بالا بود.خودم تشخیص کم کاری تیرویید رو دادم!هنوز دکتر نرفتم.کلی سرچ کردم و دیدم به جریان بیماری می تونه مرتبط باشه!خدا لعنتت کنه که منو کشتی.اگه توی بی شرف نبودی من الان سالم بودم!خدا لعنتت کنه.
الان احتمالا با زنت و توله سگ هات در شمال داری عشق و حال م یکنی.خدایا.پ!اینه عدالتت.یک یمثل اون منو نابود کنه و بعد از زندگیش لذت ببره؟؟؟؟من زندگیم تباه بشه به خاطر اون بی شرف؟؟؟؟/
خیلی زیاد داغونم.در واقع دل و دماغی ندارم!با جلال حرف نمی زنم.یک یدوروزه.بیچاره از دست من چی می کشه!!!!
قرار بود 20خرداد پ بشم که تا الان نشدم.دوباره هورمون ها قاطی شدن.
امروز یه فکر پلیدی به ذهنم خطور کرد.من اینجا در کانون علم و دانش هستم.می تونم ازایان نامه های بچه ها استفاده کنم و با اونا مقاله مشترک بدم!اینطوری توان علمیمی هم بالا می ره.خیلی دارم وقت تلف می کنم.احساس م یکنم الکی دارم با پایان امه وقتم و تلف می کنم.از امروز شروع می کنم!درسته اون بیماری لعنتی رو دارم.درسته از اینکه هنوز از نکدم دارم غمباد می گیرم!!!!دسته خیلی از مشکلات داره حلقومم رو فشار میده ولی باید بلند شم و همه چیزو کنار بذارم .خدایااااااااااااااا مثل هیشه کمکم کن!
برای خودم برنامه ریزی کردم که روزی نیم ساعت داستان بنویسم.فکر میکنم اینطوری خیلی اروم می شم!
برنامه ورزش و رقص رو هم باید اضافه کنم.نیم ساعت رقص و پیاده روی!روزهای زوج پیاده روی.فرد رقص!
راستی خواهری از آبادان کلی سوغاتی آورد.برای من دو تا شامپو هد اند شولدر و دو تا لوسیو ن مورد علاقه ام.یه لباس خواب تاپ و شلوارک توپ توپی نخی خوشگل و دو تا تونیک مانتویی.یک یصورتی بسیار زیبا که سلیقه خودش بوده و یکی هم قرمز گل گلی که سلیقه حاج خانم بوده و اصلا خوشم نیومد ازش.ظاهرا حاج آقا اینا یه خونه به نام پسرشون کردن!
راستی قرار بود امروز قفسه هارو بیارن .که خبری نشد .احتمالا فردا!!!

  • ۹۴/۰۳/۲۵