روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

940310

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

امروز مصاحبه خواهر مصی بود.صبح 8:15 رسیدم.سریع وساییلم رو گذاشتم و د رکمال پررویی رفتم ساختمون اونا.همه رو تو سلف کرده بودن.هم دختر و هم پسر.پسرها هم زیاد بودن.اکثرا خوشتیپ و پر انرزی.در کل شاید 50نفری بودن.اولش پیدا نکردم .ولی دیدم بعلههههههه در ضلع شمال غبی سالن رو به دیوار یه دخت رچادری و یه پسر نشستن.خواهرش خیلی خیلی ساده بود.کفش مشکی لژ دار.شلوار کرم پارچه ای گشاد.مانتو و مقنعه مشکی گشاد.و چادر.در کل خیلی کثیف و نامرتب.لاغر و بی جون بود.اصلا به طور مطلق آرایش نداشت.سبزه و زرد بود.واقعا جذابیتی در این دختر ندیدم!توی چادرش گلو.له شده بود.نحیف و بی جون بود.همسرش اما پسری کپل و با نمک .با پیراهن سفید و شلوار مشکی.حلقه دخترک نقره ای بود.پسرک به چپ و راست سرک می کشید و بعضا با اطارفیان حرف می زد.خیلی ا جتماعی تر و اندکی هیز!به نظر می رسید.با هر صدایی جفتشون می پریدند و نگاه می کردن.یکی دوبار منو دیدن ولی ....البته شاید یه صدم ثانیه نگاه خواهرش به من افتاد و مکث کرد ولی من نگاهمو دزدیم!نمی دونست من کی هستم!اونجا چای و بیسکوییت به رایگان می دادن ولی اونا هیچی نمی خوردن.دلم می خواست می رفتم و به خواهرش می رسیدم ولی نمی شد.برگشتم سرکار!البته اونجا رتبه 3 و 6 و 29 رشته شون با من حرف زد.در کل 8روزانه و 4شبانه و 4نفر مصاحبه بر می داشتن.با رتبه 13 لب مرز شانس داره.بچه ها می گفتن مصاحبه خیلی مهمه.روی رتبه زیاد کاری ندارن!دلم می خواد خواهرش قبول نشه تا اول من برم دکترا!خدایاااااااااااااااااااااااااا کمک!
راستی امروز توی پل عابر ضربه مغزی شدم و تلپی افتادم.از ترسم زود بلند شدم و خودمو جمع کردم!
بهنام پررو کلی فیش و قبض آورده 65900 پولشه که من بدم!بدعادت شده.من مال خونه خودمون رو نمی دم حالا باید مال این حیوون رو بدم.پررویی در چه حد!
مریم به زور منو به دوستش افسانه که دانشجوی دکتراست معرفی کرد.یعنی 1 ساعت انرژی منفی از مصاحبه اش با آب و تاب گفت.دیدم همون کاری که با من کدن با اونم کردن ولی چنان تو بوق و کرنا می کرد که فکر می کردی چه خبره!دیدم تدریس آز مایشگاه بهشون 400 می دن هر ترم.ضمنا گفت تفاوت ارشد به دکترا 1 تومنه که اینجا برای ما 350 میشه!ادمه سعید هم همینو. می گفت.اگه پست هیات علمی نخورده حقوق 300 زیاد میشه!
احساس می کنم اهدافم تو زندگی گنگه !باید وقت بزارم و برنامه ریزی کنم.شاید همین امروز

  • ۹۴/۰۳/۱۰