روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

980220

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۴۵ ب.ظ

امروز رفتیم من دو تا مانتو خریدم.البته فقط یه مشکی می خواستم ولی مامان و خانم فروشنده اصرار کردند که رنگ سبزش خیلییییییییییییییییییییییییییییییی به شما میاد و منم گوشام دراز شد و برش داشتم.مشکی 138 و سبز 155

و رسما ورشکست شدم.خب نتیجه چاقی است...یه چمدون مانتو دارم ولی به علت چاقی مفرط تنم نمیره و مجبوذم جدبد بخرم...

همون توصیه ای که به خواهری می کردم حالا گریبانگیر خودم شده.

راستی تو فیلم teacherیه جمله قشنگ از ناپلئون داشت:هر ساعتی که امروز هدر میدی فرصتی است برای افسوس فردا

خوشم اومد.

در حال حاضر اتاقم کلا ریخته کف اتاق.قرار بود لباس هاموو جا به جا کنم که فعلا هیچچچچچچچچچچچ کاری نکردم

بهتره سریع برم به کارام برسم

الان 3 هفته است که یوگا میرم....

مربی یوگا می گفت هر کاری با طرف راست بدن می کنید با چپ هم بکنید تا تعادل و توازن در بدن به وجود بیاد.هنوز شروع نکردم ولی باید تمرین کنم.همون مغز فندقی ام هم با این کارا از کار نیوفته!

  • ۹۸/۰۲/۲۰