روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

980209

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۳ ب.ظ
کاملا اوضاع پیچیده ای دارم!همه چیز در هم و نامعلومه....
برنامه ریزی لیستیم رو هواست و تقریبا هر روز بخش کوچیکیش رو انجام می دم که بسیار ناچیزه!
برکاد احمق پیام داده که با سنوات و شهریه موافقت شده و الان باید برم سراغش در حالیکه اصلا حالشو ندارم...
بیات مریضه و نیومده در واقع مشکلش همون مشکل منه و ازش نمونه برداری شده!
نبی رفته کلاس اتوماسیون...
من و خنجری رابطه مون بهتر شده .الان دیگه خیلی دلم براش تنگگ میشه و دلم می خواد همش کنارش باشم .ولی خب...اون خیلی زیاد از من پایین ترهه.
خانم دکتر سهی رو از 1 فروردین قطع ارتباط کردم!نمی دونم از خجالت چی بهش بگم...
از صبح پروپوزال جلومه و حتی نمیرم کپی بگیرم.چنین آدم خنگ و تنبلی شدم من.
از 4 شنبه هم پ شدم و البته به طور رسمی از 5 شنبه .تا الانم ادامه داره...از قبل خیلی اوضاع بهتره ولی به شدت احساس بی جونی می کنم
اشتهام 1000 بابر شده و هر چی می خورم سیر نمیشم
وزنم دوباره زیاد شده
خسته هستم خیلی....
تازه باید برم همین روزا و یه دونه کتونی هم بخرم
دیگه چی؟؟؟
کلی کااااااررررررررررررررررررررررررررر
  • ۹۸/۰۲/۰۹