روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

980127

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲ ق.ظ

بسیار زیاد دچار آشفتگی هستم!

کلی کارهای ناتموم دارم و کلا میشه گفت شیرازه امور از هم پاشیده....

خیلی دارم تلاش می کنم همه چیزو سر و سامون بدم ولی ظاهرا خیلی هم موفق نبودم!

-رژیم و وزنم که داره کم میشه ها ولی در نوسانه!با طا خوب شروع کردم ولی دیروز کلا قاطی کرده بودم.در حد یه خرس کنافه و برنج و ماهی و.....خوردم و در نتیجه وزنم دوباره بالا رفت.

-کتاب های کتابخونه رو مدت مدیدیه گرفتم و هنوز هندی رو تموم نکردم.احتمالا کلی جریمه برای اون هست...

-به سهراب زنگ نزدم و بنده خدا الان 1 ماههه منتظر فصل 1 من هست.با اینکه کاملا آماده است و فقط یه بازنگری کوچیک می خواد نم یدونم واسه چی دارم این همه لفتش می دم....

-کارای پژوهشی رو هواست و هنوز نبردم دانشگاه تا آل و نظا امضا کنن و بدن بره پی کارش...

-خانم چ...ناله هم که هنوز ار ثبت نام منو انجام نداده و وضعیت آموزشی من روی هواست..

-با این تفاسیر دنبال کلاس یوگا هستم .چون طا گفته دیگه برو سراغ ورزش و یوگا!

-تلفن های محل کارم قطعه و این خب یه فرصت طلایی بود که از شر مزاحمان در امان باشم و به کارام برسم که صدالبته نرسیدمم و اوضاع همچنان همچون کلافی سردر گم شده...

-هفته بعد مسابقات ورزشیه و کلی هم وقتم باید تلف بشه برای اون...

-همه اینا هست...بسه یا بازم ادامه بدم...؟

-اوه.فراموش کردم.دوره آموزشی هم ثبت نام کردم که کلا تو سه هفته هست و از دوهفته بعد شروع میشه....

دلم می خواد فرار کنم و برم جایی که همه چی از صفر شروع بشه!ولی خب نمیشه!

باید کمر همت ببندم و همه چیزو ردیف کنم!


  • ۹۸/۰۱/۲۷