روزهای سبزخانم X

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۳/۲۰
    8
پیوندهای روزانه

تمربن 6

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ق.ظ

کارشکنی در حق خود را متوقف کن!

اگه هدفی داری و بهش نمی رسی.اگه باید کای رو انجام بدی و نمی تونی ....آگاهانه و ناآگاهانه داری انتخاب هایی می کنی که تو رو از مسیر زسیدن به هدفت باز می داره!

داری در حق خودت کارشکنی می کنی و مثل یه انسان محترم با خودت رفتار نمی کنی!

درمان کارشکنی در حق خود.دوست  داشتن خود است!

این هفته هر باز که متوجه شدی داری در حق خودت کار شکنی میکنی از خودت بپرس آیا کسی که خودش رو دوست داره اینگونه رفتار میکنه؟؟؟؟ و بعد رفتاری که نشون دهنده عشق و احترام به خودته انجام بده!

----------------------------------------------------------------------------------------------

خب!می دونیم که بدترین رفتاری که من در حق خودم انجام میدم پ ن است!این هفته واقعا باید به خودم احترام بذارم!

اگه درست رفتار کردم یه فیلم خوشگل آخر هفته دارم!

  • ۹۵/۰۹/۱۲